dijous, 28 de juny de 2007

Sant Llorenç de Munt


Dissabte com tenim que celebrar Sant Joan a casa el Manel i la Sarai anem a una escola propera.

Aprofitem que han sortit noves ressenyes de la font soleia i anem a fer vies que haviem vist però no hi haviem escalat.

Començem al primer sector Els diedres fem la via Montserrat (V+): Un pas al desplom que costa de veure, bona via. Selah (6b): Molt dificil de fer a vista ja que no es veuen gaire les presses. El diccionario del beso (V+/6a), Quercus (V+), vies molt curtes.


Com comença a fer massa calor ens anem cap al Gruyere, ens trobem el sector a tope.
Començem per Pa i Trago (V+/6a): Força llarga i bona.
Punt vermell (6a): Te un pas difícil.
20.? (6c): Va per l'esperó i és molt tècnica.
Raons de pes (6c+): Un pas a la sortida del desplom i molt de continuitat.

5 comentaris:

PGB ha dit...

Osti, tant a petar estava el Gruyere? Espero que no sigui per culpa d'haver difos les ressenyes :S

Rodrigo ha dit...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Anònim ha dit...

Ei!!! hola sóc l'Ester des de Liberia!!!!
Com esteu? ja veig que no pareu, quina enveja em feu...L'Eli i la Sara m'hauran de montar les vies...
Per Monrovia mica en mica m'he anat adaptant, però la primera setmana em va costar un ou, però d'aqui res ja farà un mes que estic a Africa!!!
La tornada cap a casa crec que la faig per Grecia, per si algu s'anima a venir, i ja em direu si feu alhuna cosa la segona i tercera setmana de setembre que tinc vacances i em puc apuntar!!!!
Doncs res que vagi molt rebe i ho encadeneu tot!!! muuuaks!! Ester

Anònim ha dit...

Hola Ester!!!
Sòc la Eli, ja veig que estàs molt bé.Aquí cada cop som més noies escalant, bé... escalant, escalant...només algunes, jeje! Això de montar-te les vies...pot ser la Sara sí, que ja s'ha comprat corda i cintes.Cuida't i ens veiem al setembre!!! Una abraçada friki!!!

Anònim ha dit...

Hola Eli!!!
soc l'Ester, fins avui no he pogut conectar-me i m'ha fet ilu sapiguer alguna cosa de vosaltres.
Bueno que be més noies això esta de conya, no saps com trobo a faltar primer de tot una dutxa calenteta i despres grimpar una mica, quan torni no se si m'enrecordare!!!
Jo ja fa un mes que estic aqui i ultimament el temps em passa volant, la veritat estic molt contenta, crec que he tingut molta sort i estic aprenent moltissim, pero una escapadeta de cap de setmana a escalar no em vindria gens malament, però de moment em conformo mirant el vostre blog...cuida't, un petonas enorme i records per la resta. Muuuaks!!
Ester